درباره شرکت راهکار داده پرداز کهن ( راداکو )

شرکت راهکار داده پرداز کهن (راداکو) که از سال ۱۳۹۴ تاسیس گردیده ، ارایه دهنده خدمات فناوری اطلاعات وارتباطات است که با پشتوانه دانش، تخصص و تعهد نیروی انسانی خود طیف گسترده ای از نیاز مشتریان را تامین می نماید. بطورکلی ارائه این خدمات در قالب طراحی و اجرای پروژه های سخت افزاری و نرم افزاری، خدمات پشتیبانی IT و انفورماتیک و فروش تجهیزات و لوازم این صنعت تقسیم بندی می شود.

 

مدیران و موسسین این شرکت با بیش از ۱۵ سال سابقه مداوم در بخش فنی و مهندسی ICT و همچنین اجرای پروژه های اکتیو و پسیو شبکه ، به عنوان افراد خبره و صاحب نظر در این صنعت شناخته می شوند ،که این پشتوانه علمی موجبات اعتماد و اطمینان طرف های تجاری سازمان و توسعه و ترویج سازمان را در برداشته است.

از آنجاییکه امروزه شرکتهای بسیاری در این حوزه فعالیت می نمایند این مجموعه همواره با رقابتی سالم و اصولی با شرکت‌های همکار ، رویکردی اخلاقی و ارزش مدارانه در پیش گرفته است تا با اتکا بر دانش و تخصص منطبق بر استانداردهای روز جهان به عنوان سازمانی پیشرو و دانش محور شناخته شود از اینرو سه عامل مهم و اساسی کیفیت ، تحویل به موقع و پشتیبانی ویژه را مبنای ارائه خدمات خود قرارداده و در رئوس اهداف خود رشد و تعالی نیروی انسانی و رضایتمندی مشتریان و سایر ذینفعان را به عنوان اولویت اول در نظر گرفته ایم.

بطور خلاصه حوزه ماموریتی شرکت راهکار داده پرداز کهن بصورت خلاصه در پنج حوزه به قرار زیر تعریف می شود:

۱-حوزه محصول: ارائه انواع کالا و خدمات در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات

۲-حوزه مشتریان: سازمان ها ، ارگانها و شرکت های دولتی و خصوصی

۳-حوزه بازار: توسعه و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات

۴-حوزه جغرافیایی: کشور ایران با تمرکز ویژه بر استان های البرز و تهران

۵-حوزه ویژگی های ممتاز: ارائه مشاوره و خدمات نوین متناسب با نیاز مشتریان ، سرعت سرویس دهی و تعهد در قبال رضایتمندی مشتریان

مدیریت ارشد شرکت راداکو با اعتقاد راسخ به اجرای اثربخش نظام های مدیریتی ، روند حرکتی سازمان را در جهت بهبود مداوم فرآیندها و ارتقاء سطح کیفیت خدمات هدایت نموده تا در  جهت نیل به اهداف ذیل همواره رضایتمندی مستمر مشتریان و سایر ذینفعان حاصل گردد:

  • مشتری مداری و افزایش سطح رضایتمندی آنان
  • ارتقای سطح دانش و مهارت منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت
  • توسعه بازار و ارتقاء اعتبار نماد تجاری و برند سازی سازمان
  • بهینه سازی و بهبود مستمر فرآیندها در چارچوب ساختاری نظامند و پویا